Wednesday 30 December 2015

.. testimoni La Lova Exclusive ..

assalammualaikum

entry kali nih tie nak tayang testimoni testimoni yang sudah mencuba produk La Lova Exclusive. setakat sekarang semua pengguna memberi respon yang baik. belum ader lagik komen yang negatif pasal produk ini.


set La Lova Exclusive 3 in 1, penyelesaian kepada semua masalah kulit wajah yang menjadi kerisauan kebanyakan wanita di malaysia


La Lova Exclusive mampu mengatasi masalah kulit kusam, tona tak sekata, jerawat, jeragat, kulit berkedut serta liang pori besar dan terbuka. jom dapatkan skincare La Lova Exclusive dengan segera :)

kelebihan La Lova Exclusive


antara testimoni La Lova Exclusive

dalam masa tiga hari sahaja, pengguna ini memberitahu tentang perubahan pada kulit nya. parut lama hilang dan kulit wajah semakin cerah


jerawat pengguna ini makin pudar dan hilang. hasilnya, kulit wajah semakin cerah dan bersih serta nampak glowing

jerawat kecut dalam masa seminggu

kulit muka tidak lagik kusam dan hilang masalah tona tidak sekata


dalam masa dua minggu, kulit pengguna ini semakin cerah dan tidak kusam

kulit tidak lagik berminyak dan kusam setelah mencuba La Lova Exclusive dalam masa seminggu


dan ini adalah dari tie sendiri. hanya baru empat hari tie memakai produk La Lova Exclusive, kulit tie tidak lagik kusam, tona menjadi sekata, tidak berminyak serta tak perlu lagik pakai bedak untuk keluar. memang puas hati :)

jom dapatkan segera produk kecantikan La Lova Exclusive. tak rugi pada yang order. pasti akan mendapat hasil yang memuaskan!


hari keenam bersama La Lova Exclusive. kulit makin licin, lembut dan cerah. serta tiada lagik masalah kulit kusam dan tona tidak sekata.

harga jualan untuk set skincare La Lova Exclusive:

Semenanjung Malaysia RM95
Sabah / Sarawak Rm105

mengapa anda perlu memilih La Lova Exclusive?
kerana produk ini mampu mengatasi masalah kulit seperti :
~jerawat
~jeragat
~liang pori besar dan terbuka
~tona kulit tidak sekata
~kulit kusam
~kulit berminyak
~kulit berkedut

postage adalah percuma yer korang. sebarang pertanyaan atau tempahan boleh mesej atau whatsup tie d number 019-3183005. confirm korang tak menyesal. jangan tunggu lelama, jom try La Lova Exclusive

No comments: