Wednesday 25 April 2012

.. sambungan picnic at pd ..

biler dah jadi pic kesukaan, macam ni lah! setiap entry nak masukkan! haha

assalammualaikum

entry begambar
sambungan entry picnic at pantai purnama

siap bemandi manda n makan, acara permainan d mulakan.
antara pemainan yang ader, tiup balloon sampai pecah, bawak bola dalam sudu, masukkan air kedalam gelas menggunakan span n bola beracun!

memang kelakar giler! semua main tipu! haha. tambah geng lelaki, yang bapak2 ni ha. tapi tak per, nama pun suka - suka kann! yang penting semua happy time tu!


first, tiup  balloon  sampai pecah. saper yang pecah kan dulu, die lah juara!

besungguh semuanyer tiup  balloon !

tangan tie tunjuk ke arah cik nik,  balloon  die besar giler!

ni ha juaranyer! cik nik orang petama yang pecahkan  balloon !

balloon zaza pun besar tapi tak pecah2..haha

second, bawa bola dalam sudu. yang ni lagik la kelakar. kaum2 lelaki main tipu biler bola yang d letakkan dalam sudu d pegang! memang tak jatuh la kan bola tu! saper lagik pemenang kalo bukan dorang!

nampak tak abg chick pegang bola tu! tipu kann. haha.




third, masukkan air ke dalam gelas menggunakan span. gelas saper yang d penuhi dengan air dulu, die lah juaranyer. ader dua pusingan. first untuk anak - anak.







second untuk yang dewasa! tie pun join okeyh. satu kumpulan dengan kak efa. tapi kami dikalahkan oleh abg dzul! main tipu! die bawak dua span! memang la cepat penuh! haha. memang tak kering gusi la time tu kann!

antara hero n heroin yang terlibat!

nampak tak tangan die pegang dua span!huhu

ni pulak mak2 yang kena pegang glass! kak efa yang tdung kelabu tu okeyh!

memang besungguh! sampai belaga laga badan tie dengan zaza. adoi!

lastly, bola beracun.. beberapa orang akan d kelilingi bulatan. peserta yang berada d dalam bulatan akan d tuju bola. peserta akan di kira mati apabila terkena bola yang d baling! peserta yang terakhir akan d kira sebagai pemenang! 


dah macam main bowling pun ader dah ni! haahaha

pergh! best beb! penat belari time ni tau! sebab abg dzul asyik baling bola ke arah tie jerk! memang mengelak jek la keje nyer. tapi last2 tekena jugak.huhu. tengok ragam - ragam time mengelak bola kat bawah ni!


korang ader?? boleh lari cenggini?? haha. tak jatuh pun tau!

erfan, anak abg dzul, juara! ni ha. yang pakai suar pendek merah kat atas ni!

abess sudey! siap main bagai, ader yang sambung makan n ader yang dah mula mengemas! dekat kul 4 petang, masing2 besurai! alhamdulillah. we had so much fun at here! satu kenangan yang tak di lupakan! thanks pada kengkawan yang banyak memberi kejesama! 

begambar reramai!

hanya family kak deela n kak liza yang terus gerak balik. yang lain gerak ke homestay masing2! tie salah seorang dari yang stay! bemalam d homestay taman politeknik!

okeyh, tunggu next entry untuk aktiviti ary ahad (*_*)






No comments: