Tuesday 31 March 2015

.. bizfiesta @ tmpoint kangar ..

assalammualaikum

tmpoint kangar telah mengadakan event berkenaan smebizfiesta pada hari khamis dan jumaat minggu lepas. kami lancarkan produk baru khas untuk pelanggan yang melibatkan business. party ini melibatkan warga tmpoint and sme. tmpoint kangar terpilih sebagai tempat pelancaran produk baru ini untuk negeri Perlis. waah tetiba skema pulak ayat tie!

macam biasa, sebagai tuan rumah, mestilah kitaorang yang kena buat persediaan. just hias apa yang patut jerk. lagipun tmpoint kami kecil jerk. tak boleh nak over pun! haha. selain tu, kami sediakan makanan tengahhari untuk sesiapa yang terlibat dan juga untuk pelanggan yang hadir pada hari itu.

perbincangan sebelum berlansungnya majlis

aktiviti paling utama, mengepump belon

nampak tak, kusyuk kan mummy pump belon

bila dah siap pump, boleh letak kat pintu gerbang nih haaa

hiasan sekitar tmpoint kangar. okeyh lah kan?

pintu gerbang tmpoint kangar

pelbagai hadiah menarik yang kami berikan pada pelanggan. antaranya pendrive 16gb seperti dalam gambar nih. untuk personal yang daftar internet, kita akan bagi hadiah pendrive 16 gb yang warna putih. ader lambang  TM lagik tau. dan untuk business yang datang untuk mendaftar internet, kita akan bagi pendrive 16gb yang berbentuk menara TM nih. yang nih nampak special sikit kan. menarik jerk bentuk die. teringat pulak tempat kerja lama tie. pejabat HQ d menara TM.

selain tu, kita jugak ada payung, notepad, botol air dan pelbagai hadiah menarik untuk pelanggan. and alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar dan mendapat sambutan dari pihak pelanggan.

booth di depan tmpoint kangar

staff tm tengah menerangkan tentang produk TM

mummy tie dan azreen

sekitar majlis sme bizfiesta. mendapat sambutan hangat. tahniah tmpoint kangar!

sedikit penerangan dari mc

Puan Suzana dari tmpoint Alor Star
antara menu yang d sediakan adalah ayam masak merah, darca ubi dan arca timun nenas

alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar. terima kasih kepada semua yang terlibat.

sajerk nak selit gambar pelanggan paling muda d tmpoint kangar. hahahah!

hari tu, time lunch, tie temankan azreen ke lhdn. then balik tu singgah minum d mcd kangar.


then, baru baru nih, kitaorang pergi lagik ke mcd kangar atas alasan melayan tekak azreen yang nak makan bubur. alih alih tie dan suria jugak yang ternoda and order ayam goreng. macam nih ke nak kurus? memang tak lah kan :)

mama ida dan pak tam
hari tu, kitaorang datang awal ke office semata mata nak breakfast sesama.

yang nih suria. orang yang selalu hasut tie untuk makan . hahahha!

yang nih menu sarapan untuk keesokan harinyer. memang gemok la mummy lepas nih! hari hari makan makanan kolestrol tinggi! apa boleh buat, tak boleh tahan dengan nafsu makan nih!

 
hari tu hubby hantar tie pergi kerja. then time balik dia tak dapat ambil sebab ader game. anak pulak hantar ke rumah mil. tunggu hubby balik baru bawak balik qaleesya. apa lagik, tie balik merempit dengan azreen lah. siap pergi lepak minum lagik. hahaha. kalau balik pun hubby and qaleesya bukan ader d rumah :)

sekali skala merempit bilah dah jadik mummy nih lain pulak rasanya. hahaha. kalau dulu time bujang lain cerita lah kannn:)

macam biasa, setiap hari jumaat kitaorang akan pakai baju kebangsaan nih. then setiap jumaat lah mesti nak bergambar. layannnnkan jerk lahh. haha

ema, azreen, tie, man dan suria

actually, banyak lagik entry yang belum update. tapi tie tak der kesempatan. sibuk jerk memanjang sekarang nih :(

No comments: