Tuesday 4 August 2015

.. arriana nurqaleesya 11 bulan ..

assalammualaikum

3 august 2015, anak mommy dah mencecah 11 bulan. sekejap kann masa berlalu. bulan depan dah setahun. macam tak percaya. alahai anak, begitu indahnya kehadiran kamu dalam hidup mommy and papa. syukur tak terhingga pada Allah atas anugerah ini.

tie ader beli legging untuk pakai tido tapi legging nih agak besar and panjang. saja tie pakaikan jugak. die sibuk duk tengok lebihan seluar 

qaleesya still tak boleh berjalan lagik. tapi die dah boleh berdiri dan meniti. tak lama lagik lah kot. mungkin cukup setahun kot anak mommy baru nak berjalan

gigi atas betambah dua batang lagik. jadinya die dah ader lapan batang gigi. puas menggigit sana sini!

mulut memang tak henti bercakap. die dah pandai sebut paaaa and maaaa. yang lain mommy tak paham :)

budak baru bangun tido, terus ikut maktok pergi kedai

bila mommy tanya mana eye, die akan tunjuk mata die. then, nose and mouth. baru tiga tu jerk yang qaleesya boleh. slow slow mommy akan ajar kamu yer sayang. gud gurl anak mommy

anak mommy memang rajin belajar :)

anak manja papa

makin hari makin aktif dan makin berkembang otak qaleesya. semoga anak mommy akan menjadi anak yang cemerlang

suka sungguh kacau bila mommy nak lipat kain

bila papa nak habis lawan bola nihh, saya dah ngantok lahh - arriana nurqaleesya

bila kata eye qaleesya mana, terus tunjuk mata die tu. hahha

suka sungguh bila bawak die main d padang

saya dah besar tau mommy, saya dah 11 bulan - arriana nurqaleesya

rambut saya dah macam dora lah mommy!

selamat petang semua!
gambar time lepak santai dengan maktok kat depan rumah

qaleesya follow mak tok and alang pergi tesco. dorang whatsupkan gambar bagi kat mommy

saya confius lah, mana satu saya nak beli nih - arriana nurqaleesya

hello papa, bila nak balik work nihh, saya rindulahhh - arriana nurqaleesya

mommy and papa sentiasa mendoakan kamu qaleesya. semoga d panjangkan umo, d murahkan rezeki, d berikan akal yang bijaksana dan semoga qaleesya menjadi anak yang baik dan d sayangi oleh semua orang. mommy papa love u sayang

No comments: