Tuesday 29 December 2015

.. set 3 dalam 1, La Lova Exclusive ..

assalammualaikum

alhamdulillah, set 3 in 1, La Lova Exclusive memang mendapat sambutan yang menggalakkan. stok nya hangat seperti goreng pisang panas. respon dari pengguna pulak semuanya positif. terima kasih kepada semua yang memberi kepercayaan kepada kami dan berani mencuba untuk merasai kehebatan La Lova Exclusive ini.

set kecantikan 3 in 1, La Lova Exclusive

Encik Eekram Ibrahim
Boss Besar kepada La Lova Herbs serta suami kepada pengasas produk La Lova Exclusive, Puan Azlinda Shaari

Puan Azlinda Shaari
pengasas produk kecantikan La Lova Exclusive

sekali lagik tie nak kenalkan kepada korang semua tentang La Lova Exclusive. terdapat sabun muka , krim siang dan krim malam didalam set La Lova Exclusive

sabun muka La Lova Exclusie

mengandungi aloevera, vitamin A, vitamin C dan apple stemcell yang mampu memberikan kelembapan pada kulit. Vitamin A juga penting dalam penghasilan sel kulit baru disamping memelihara sel kulit lama supaya kulit anda kelihatan sihat dan tidak kusam lagi. Vitamin C dan Apple Stemcell juga melindungi kulit dari sinar UV/ menghalang serangan radikal bebas yang boleh menyebabkan kulit rosak, kusam dan berkedut


krim siang La Lova Exclusive

mengandungi dimethicone yang mampu menjaga kelembapan kulit. titanium dioxide pula melindungi kulit dari kesan buruk sinar UV yang menjadi punca kulit menjadi kusam

krim malam La Lova Exclusive
mengandungi dimethicone dan vitamin A yang mampu menjaga kelembapan kulit

antara testimoni produk La Lova Exclusive

tie sendiri dah cuba. memang nampak sangat keberkesanannya. parut jerawat hilang, kulit tak lagik kusam serta tona sekata. tak perlu nak makeup bagai. just apply krim siang La Lova dan letak eyeliner serta lipstik. itu sudah memadai sekarang :)

kesan seawal 7 hari

dalam masa 3 hari dah nampak kesannya!

dalam masa seawal 3 hari, jerawat serta parut lama hilang! memang terbaik!

jerawat semakin kecut dan berkurangan dalam masa seminggu

dan ini pulak salah seorang pengguna La Lova Exclusive

pengguna La Lova Exclusive


produk ini jugak telah mendapat kelulusan dan di daftarkan di bawah KKM. jadi korang semua tak perlu takut atau was was dengan La Lova Exclusive.

kelebihan La Lova Exclusive

dan dan dan tie nak share dengan korang semua, gambar tie bila menggunakan La Lova Exclusive selama dua minggu. lansung tak pakai bedak. kulit tak lagi kusam, tona pun sekata. parut lama hilang serta kulit semakin cerah. memang tie puas hati. korang tunggu apa lagikkk :)

jom dapatkan segera produk La Lova Exclusive yang tengah hangat d pasaran sekarang. hubungi tie atau whatsup di 019-3183005 untuk sebarang tempahan atau pertanyaan. confirm tak nyesal! jom order sekarang ! :)

1 comment:

Unknown said...

cmne nak jadi pengedar ye sis yatie. pm sy 019-239 5445