Sunday, 27 March 2011

..luv u...

ary ni 27 march...bestday my mum.. genap umo ma 59 tahun..
ma adalah sgala2nyer bagi tie... tanpa ma , tie bkn sape2 kat dunia ni...
miss her so much... ma baik sgt.... bagi tie, ma lah ibu yg terbaik kat dunia ni...



trima kasih ma sebab  besarkan tie...
ma dah buat yg terbaik utk tie..
tie ingat lagi, x kira susah or senang, ma pasti akan tunaikan sgala permintaan tie..
ma lansung x leh tgk tie nangis or dlm kesusahan, die pasti dtg utk tenangkan aty ni...
glad wif u mum...



epy bestday ma.... 
enots doakan ma d panjangkan umo, d murahkan rzeki, n d berikan kesihatan yg baik....
terima kasih atas sgala2nyer...
enots x kan lupakan sgala jasa n pgorbanan ma slama ni..


enots mtk maaf kalo ader salah silap slama 23 tahun enots jadi anak ma
sayang ma bangat!!!!!
luv u!!! muuaaahhhh!!!!



8 comments:

rossysweety said...

happy belated birthday makcik!! ( tie , ko kena sampaikan pada mak ko..)

tie gadies said...

okeyh!!!
thanks kak ros (ma tie ckp)
hee

Afne said...

enots????????????

selamat ulang tahun yg ke 59 makcik. jgn risau, anak makcik tu nnti saya tgkkan2. klu dia nakal saya mrh mcm anak sendiri hehe

rossysweety said...

afne :kalau dia nangis?? ko nenen kan ye??? kempam sekali...hahahhaha

tie gadies said...

afne : mak tie pnggil tie enots la..heee
ok akk..mak ckp...tlg tgk2 kan tie...haha

tie gadies said...

ros : kalo kepam xper kak ros..
jgn seligi jer...huhu

NICK ZANAA said...

epi bfdae auntie...^__^

tie gadies said...

tq2...hehe