Wednesday 30 May 2012

.. happy 24th birthday to me ..

alhamdulillah

birthday girl

sambil buat buat sebak kat dada siap tepuk dahi tanda tak percaya yang hari ni 30 May 2012. cukup lah tie gadies berusia 24 tahun. aishh dah 24 tahun kan!

dah cukup matang untuk jadik isteri orang. haha. so sila lah pak cik mak cik yang ader anak anak yang hensem seperti aaron aziz untuk tidak segan silu masuk meminang. tie sudi. haha. ayat gatal!

syukur pada Tuhan yang maha esa kerana tie masih d beri peluang untuk bernafas d bumi Allah ini. thanks pada ma ayah yang telah besusah payah membesarkan tie gadies.

semoga tie sentiasa tabah untuk menghadapi segala dugaan n cabaran yang bakal mendatang. semoga tie d berikan kebahagiann yang beganda n yang paling penting adalah semoga tie d cepatkan jodohhh!!! hahaha. tolong yer kengkawan. tolong doakan :)

satu lagik pic birthday girl

harap harap tie lebih bermotivasi untuk jadi insan yang lebih berguna lepas ni. apepun tie nak ucapkan jutaan terima kasih pada kengkawan yang tak putus putus wish birthday kat wall facebook n dan sms.

thanks jugak pada kawan gado tie, si darah manis zaza fiezah sebab kasi cake secret recipe pagi tadi, pada my dear kak dila n kak hajar yang supprise kan cake petang tadi. tak lupa pada kak ros yang buat entry birthday tie. thanks jugak pada semua yang sudi doakan yang terbaik untuk tie. thanks korang! very appreciate it! nant tie update entry tu okeyh.


2 comments:

Afne said...

oooo nk yg mcm aron aziz ye...

::Deela:: said...

amin kan je lah...dapat hidung cam aaron pun jadi lah erk...