Friday 12 February 2016

.. pembukaan Giant @ Kangar ..

assalammualaikum

5 february yang lepas merupakam hari pembukaan pasaraya besar Giant di kangar. orang perlis memang pakat terjah lah kan. yerla, kat perlis nih belum ada pasaraya besar macam tesco bagai. jadi bila dah ader nih, excited la sikit kan bila pembukaan hari pertama cenggini. senang lah sikit oarng perlis nak beli barang basah atau barang dapur. kalau tak, kitaorang terpaksa ke tesco alor star kalau nak shopping barang dapur.

dan dan dan kami tidak ketinggalan untuk pergi tengok keadaan hari pertama pembukaan pasaraya giant di kangar nih

nampak tak? bukan main orang perlis duk puluuuun beli barang!

line untuk bayar memang panjang la weh! tak larat nak menunngu la jawabnyer

tie pergi dengan mama eiyda dan ema. kami sempat beli drawer sorang satu dengan harga rm19.90 sahaja. promosi kaw kaw. pakat beli weh!

plan asal nak pergi tengok jerk, lastly terbeli jugak drawer tu :)

yang dalam bakul tu mama eiyda punya yer. die yang beli banyak. hehehe

then, dengan setiap pembelian rm70.00 ke atas akan dapat free gift. dapat beg yang dalamnya penuh dengan barangan menarik

yang nih yang paling lawak. mommy tersepit kat belakang dengan dua biji drawer. memang minta nyawa weh! nasib baik satu drawer boleh letak kat dalam bonet kereta. kalau tak, mana nak letak weh.

katanya promosi harga murah kaw kaw ini akan berlansung sehingga 18 february 2016. so orang perlis, sila pakat pakat pergi giant yer :)

No comments: