Sunday 25 March 2012

.. awal ashaari, lelaki romantik! ..

Awal Ashaari telah membuat kejutan secara langsung dengan melamar kekasihnyer iaitu Scha Al-Yahya untuk d jadikan isteri. Tarikh perkahwinan bakal d umumkan dalam sidang media yang bakal d adakan pada 27 Mac ini pada jam 3 petang d Flora Cafe



omg! romantiknyer kan Awal Ashaari ni! tersentap kejap. untungnyer Scha dapat lelaki romantik cengini. so sweet kan! aishh best nyer!

yerla korang, saper yang tak nak kalo dapat lelaki yang penyayang, romantik! tie pun nak! memang suka sangat lelaki romantik ni. yang kdang2 die kasi bunga, coklat, kad! best tau! kiter akan rasa lebih d  hargai.





pasti hidup akan sentiasa bahagia dengan si die kan kalo sama2 romantik. aishh dah mula nak berangan ni. hehe. Ya Allah, berikanlah yang terbaik untuk diri ini. moga pasangan tie nanti akan sentiasa menyayangi n menghargai diri ni. aminn..

tapi semua itu kuasa tuhan kan. jodoh itu rahsia Allah kan. sekuat mana kita setia, sehebat mana kita merancang, selama mana kita menunggu, sekeras mana kita menerima kekasih kita, jika Allah tidak menulis jodoh kita besamanya, kita tetap tidak akan besama dengannya.




tie suka kata2 d bawah ini,

''mencintai seseorang itu adalah hak kita, namun memiliki seseorang yang kita cintai tanpa ikatan sah dan halal itu bukan hak kita. jangan pernah takut melepaskan sesuatu yang belum berhak kita miliki. Dia pasti akan kembali seandainya Allah menjadikan ia untuk kau miliki atau Allah akan menggantikan dengan yang jauh lebih baik. jangan pernah takut kehilangan sesuatu yang BUKAN hak kita''

jiwang karat pulak tie gadies petang2 cenggini. aper lagik kalo bukan layan perasaan bila sengsorang kat umah macam ni.haha. dah la. malas membebel lagik. korang tengok pic pasangan meletop ni okeyh! Awal Ashaari n Scha.

pesanan tie gadies, bagi kekasih2 or suami2 d luar sana, cubalah untuk romantik dengan pasangan or isteri korang. tak selalu pun tak per, tapi cukup kalo sekali sekala. percayalah, ianya akan merapatkan hubungan korang n kasih sayang itu akan bekekalan hingga akhir hayat.



itu sahaja. selamat behujung minggu korang

p/s : kan best kalo dapat lelaki seperti yang d idamkan. nak berangan jap.daa (*_*)

No comments: