Sunday 10 November 2013

.. engagement anniversary ..

assalammualaikum

10 november 2013, hari nih genap setahun tie mengikat hubungan pertunangan dengan suhaizal. alhamdulillah hubungan kami masih kekal ke hari ini dan hanya tinggal beberapa hari lagik kami akan d ijab qabulkan. semoga hubungan ini akan kekal ke jinjang pelamin seterusnya akan kekal bersama hingga akhir hayat.

gambar outdoor majilis pertunangan tie 10/11/12

pelbagai dugaan yang kami alami dalam tempoh setahun ini. ada suka ada duka, kebahagiaan dan ada jugak pergaduhan. tapi alhamdulillah Allah masih mengizinkan hubungan ini terjalin. semoga segala harapan dan impian kami akan terlaksana bila tiba masa d ijab qabulkan nanti dan semoga hubungan selepas berumah tangga nanti akan sentiasa d redhai Allah serta mendapat kebahagiaan yang berganda. moga Allah makbulkan doa kami. Aminn.

moga hubungan ini kekal hingga akhir hayat

untuk suhaizal/ bakal imamku/bakal suamiku,

terima kasih d atas segala kasih sayang yang hubby berikan, terima kasih kerana sentiasa menghargai diri ini, sentiasa mengambil berat, sentiasa berada d sisi susah dan senang, sentiasa memahami, dan yang paling penting terima kasih kerana sudi menerima diri ini untuk d jadikan teman sehidup mati. semoga hubungan kita kekal hingga hujung nyawa. aminn

No comments: