Tuesday 9 July 2013

.. farah and sharil wedding ..

assalammualaikum

25 may 2013 yang lepas, bff tie, farah selamat dinikahkan dengan pasangannyer sharil. alhamdulillah semuanyer berjalan dengan lancar.

tie pergi ambil dilla dulu and ambil aya. suhaizal tak dapat join sebab die keje.

dan tak sangka farah, kamu yang pertama antara kita empat orang yang kawen dulu. teringat zaman skolah dulu, kami menunding jari tentang siapa yang akan kawen dulu antara kami berempat.

kami berempat kawan dari umur 13 tahun lagik. and alhamdulillah hubungan persahabatan itu masih kekal hingga sekarang. thanks Allah. 

farah ambil package perkahwinan d Butik Cindai yang terletak d area Seriab.

tahniah sayang!

and hanya dengan sekali lafaz, farah sah menjadi isteri sharil. alhamdulillah. dorang nih bercinta dari zaman sekolah lagik. dan akhirnya cinta dorang bersatu jugak. tahniah fara!

kami bersama pengantin :)

dan esoknyer, berlansungnyer majlis perkahwinan d rumah farah. dilla and aya pergi dengan tie and suhaizal. sampai jerk, kitaorang makan dulu. laparkannn. then baru terjah pengantin and bergambar.

cake untuk majlis perkahwinan farah

tie mulakan dengan menepung tawar... ambil berkat kononnyer nih

layann gambar kami bersama pengantin




tahniah farah! moga hubungan ini kekal hingga hujung nyawa


selesai majlis, tie and suhaizal hantar dilla and aya dulu. kami tak stay lama sebab dorang naik bas petang tu jugak. agak rushing sikit la. apepun alhamdulillah segalanyer bejalan dengan lancar. and congrates again my dear! always pray for u.



No comments: