Friday 14 December 2012

.. nuradila wedding ..

assalammualaikum

entry majlis perkahwinan nuradila, office mate tie

ingat tak kad jemputan yang tie dapat hari tu. si Ila ni lah yang kawin nyer. majlis berlansung d Dewan Changkat Jering, Taiping pada 1/12/2012

tie pergi dengan Nik dan Zaza. gerak dalam pukul 11 pagi then alhamdulillah kitaorang sampai sana ngam ngam sama dengan ketibaan pengantin. cuaca sepanjang perjalanan ke sana tak menentu. kejap hujan dan kejap panas. jem tak payah cerita la kan. tapi alhamdulillah selamat sampai.

kat plaza tol sungai buloh time otw

dan kat bawah nih gambar nikah Ila, sehari sebelom majlis persandingan nyer. sorry Ila, aku copy gambar kau kat facebook. kamu santek sangat sayang! tahniah dear, kau dah sah jadik isteri mizan :)

majlis pernikahan nuradila

ila dan mizan

sampai jerk, memang kitaorang terjah untuk makan dulu. lapar wehh. jauh perjalanan kami tau :)

kat depan pintu dewan tu, ader meja yang d sediakan untuk guest book. boleh tahan jugak la hiasan nya. tie dan zaza memang tak ketinggalan untuk join. seumur hidup sekali kan nak bagi ucapan pada kau ila!


ader dua orang budak ni ha yang jaga meja guest book ni :)

bersungguh tie dan zaza menulis

dan kat bawah ni pulak, gambar gambar kitaorang besama pengantin. korang tengok jerk la. malas nak tulis banyak :)


tie dan ila. tahniah syg (*_*)

antara office mate yang datang

free style katanyer. tapi tie dan zaza jerk yang ader action, yang lain tegak sahaja :)

lagik gambar kitaorang d bawah :)

zaza dan nik

gambar paling meletop, kak long dan kak ngah :)

lepas makan, bergambar dan bergediks, kitaorang gerak dari Taiping. then sempat singgah Ipoh sekejap untuk solat dan makan malam. kitaorang ke jaya jusco Ipoh. punyer la susah nak jumpa JJ ni korang. memang tersembunyi. dah la tak der sign board ape pun. memang pelik la jalan kat Ipoh ni. kitaorang hampir putus asa lah. kalo tak jumpa jugak, memang nak gerak balik KL tapi nasib baik lastly jumpa jugak. itupun dah brapa kali kitaorang berhenti tanya orang :)


tengah malam jugak la kitaorang sampai rumah. alhamdulillah semuanya selamat.

dan untuk kamu ila, aku doakan kau bahagia besama mizan hingga akhir hayat. semoga tabah untuk hadapi apa jua cabaran yang datang. semoga korang akan d murahkan rezeki dan d limpahi kebahagiaan yang berganda

2 comments:

Unknown said...

kak long baru balik dari pwtc ke?

Unknown said...

ala2 wanita umno kan.. tapi kenyataan nya, bukan yer :) heee