Thursday 28 February 2013

.. dating with BFF @ Kuala Perlis ..

assalammualaikum

entry terakhir tie d kampung

hari Selasa malam, tie kuar makan dengan Dilla and Farah. kawan baik dari sekolah menengah lagik. cuma Aya jerk tak der. die dah balik KL awal. so die tak dapat join. tak per, next time yer Aya, kita kuar lagik.


kali nih kitaorang makan kat Komalaut, Kuala Perlis. kat sini memang famous dengan pelbagai makanan laut. korang cakap jerk nak ape, semua ader.


kat dalam Komalaut nih, ader beberapa restoran. dan Restoran Mona Ikan Bakar menjadi pilihan kami. kat sini memang sedap masakan nyer. tambah tambah lagik kalau seafood. 


pergi time cuti, memang cenggini lah rupanya. memang ramai orang

sekitar kawasan Kuala Perlis


inilah menu kami
ikan jenahak bakar dan masak tiga rasa, udang masak sambal petai, sotong goreng tepung, kailan ikan masin dan ulam ulaman.


kasi zoom lagi dekat, gambar makanan kegemaran tie. sotong goreng tepung Kuala Perlis. memang wajib makan setiap kali balik kampung :)


tie dan dilla


farah
makan free lagik kali nih, farah belanja. thanks dear. semoga d murahkan rezeki :)

kitaorang memang tak kemana. memang lepaking kat restoran nih jerk. siap makan, borak then balik.

malam tu dapat berita yang sangat mengembirakan dari dorang. farah akan melansungkan perkahwinan pada bulan May nih. alhamdulillah. tahniah sayang. and yang paling tekejut, dilla jugak akan melansungkan perkahwinan die pada hujung tahun nih.

kalau lah tie jugak berkahwin pada tahun nih, jadiknyer kitaorang bertiga berkahwin dalam tahun yang sama. best kan :) tapi tie tak confirm lagik. selagi tak dapat tukar ke Perlis, memang tie tak akan ader tarikh yang tepat untuk melansungkan perkahwinan. Ya Allah, permudahkanlah segalanya. aminn.

No comments: